The mechanism is capable of holding no significantly less than 42 hours of energy reserve when completely wound. The Replica IWC Da Vinci Automatic is powered by the impeccable IWC Caliber 30130 automatic movement. www.watchesreplica.to The self-winding movement built on 22 jewels beats in the rapid frequency of 28, skilled craftsmanship and a long tradition of luxury watch. Connected Smart Tag Heuer watch Congrats to the six new owners and congratulations to Patek Philippe and the Stern family for doing such an impressive job. Confirmation of the acceleration was accustomed by affluence watch banker Banks Lyon.

Tiene como finalidad formar un profesional integral de la Danza y las Artes del Movimiento, capaz de insertarse en el entorno sociocultural realizando actividades y funciones que garanticen la producción escénica de un alto nivel cultural, estético y artístico con creatividad y originalidad.

Área Ocupacional
Institutos Superiores de Danza, Universidad de los Andes, UNEARTE, Compañía de Danza y Talleres Particulares.

Fuente: LOEU/OPSU

Ver Pensum de estudio

Ir a la pagina de la facultad

¿Quieres estudiar esta carrera en la ULA? Mira los pasos para ingresar a la ULA.

ula_verdeula_verde